Æresmedlemmer og avslutningshilsen!

Under årsmøtet for 2019 ble det i år 3 nye æresmedlemmer i Dombås IL.

Disse var Gunn Jane Ulekleiv, Kristian Sverdrup og Martin Nyløkken. Av disse var det kun Martin som var tilstede under selve møtet. Æresmedlemsskap tildeles på bakgrunn av mangeårig innsats for å tilrettelegge for aktivitet i idrettslaget.

Under årsmøtet ble det også klart at sekretær Else Hole Ulekleiv og leder Erland Løkken gir seg i idrettslaget, men tar nye roller i kontrollutvalget.

Gjennom 5 år har disse styrt idrettslaget med stø kurs og samtidig vært opptatt av å lete etter løsninger for å kunne modernisere driften. Vi vil takke Else og Erland for en voldsom innsats, og de skal ha mye av æren for at alt er på stell. Deres rutine og kunnskap vil bli savnet.

Ny leder i Dombås Idrettslag er Odd- Morten Taagvold og ny sekretær er Therese Beate Myhren. Vi ser fram til at nye krefter skal drive idrettslaget framover i årene som kommer.

martin og erland.jpg
NyheterErik Vadet