A-laget seriemestere!

Dombås Fotball sitt a-lag for herrer er seriemestere i 6.div avdeling 01 denne sesongen. Det ble klart etter en suveren 12-1 seier mot Lom på Myra stadion. Dette betyr at laget nå skal kjempe for å bli KM-mestere nå videre utover høsten.

Den første kampen om KM ble spilt i strålende høstvær på Snipen stadion på lørdag. Motstander var Brøttum, som har scoret over 100 mål i sin 6.divisjonsavdeling denne sesongen. Man kan vel si at Brøttum møtte sine overmenn denne dagen, og måtte reise hjem igjen med 0-6 (!!) i bagasjen.

Trener, Fredrik Flateng, var enormt fornøyd med guttene og erklærte dette for årsbeste. -Oss æ et utrule godt lag når tenningsnivået og innsatsen æ på topp. Detta va en vanvittig god laginnsats tå alle mann. Holumen æ snart 100 år, men spring som um n ha sett mann mæ ljåen. Ovrumen æ hellan kje no unggut lenger, men jaggu æn god.

Nå skal oss trene godt i 14 dåggå og gjøra oss klare for en tur åt Vang i Valdres. Og forhåpentlevis ha såmmå innsatsen der. For da vinn oss!

Dombås Idrettslag vil gratulere a-laget med seriemesterskapet, og ønske lykke til videre i KM. Dere er gode forbilder for de unge og lovende i idrettslaget.

Dombås Fotball A lag herrer.jpg
FotballErik Vadet