Damelaget avsluttet sesongen med stil.

Det gror godt i Dombås fotballen om dagen. Et relativt ferskt damelag avsluttet sesongen med 10-1 seier over Brøttum nå på søndag. Dette betyr at Lom vinner serien, og at Dombås blir nummer 2 eller 3 til slutt. Dette er uansett en prestasjon å være stolte av, og bør være inspirerende for resten av de unge talentene vi har i klubben. Damelagets trenere, Stian Ovrum og Kari Hole, har gjort en solid jobb denne sesongen i en tøff avdeling. Det som kanskje imponerer mest er hvor mange av de unge jentene som har fått spilletid og gjort en god jobb. Dette viser at vi har grunnlag for å ha et godt seniorlag for damer i årene som kommer. 9 spillere fra j-17 og 2 spillere fra j-15 har i løpet av sesongen fått sin debut på seniorlaget.

Nå venter siste innspurt av sesongen med Otta Cup- og spillerene ønsker at så mange som mulig vil ta turen til byen ved Rondande for å støtte opp de og andre Dombås-lag som skal delta.

Vi i Dombås Idrettslag vi få gratulere med en godt gjennomført sesong!

damelaget.jpg
FotballErik Vadet