Moskusrennet 14. januar 2023

Velkommen til Moskusrennet, 14. januar 2023. Rennet inngår i GD-cup og er for alle fra 8 år til senior. Rennet er i fri teknikk, intervallstart.

Påmelding via Minidrett.no

Påmeldingsfrist: onsdag 11.01.22 kl. 23.59.

Startkontingent og lisens

Startkontingent etter NSF sine satser:

8 til 16 år: 130 kr

Junior: 150 kr

Senior: 170 kr

Løpere fra13 år og oppover må ha løst lisens før de stiller til start i rennet.

Info og kontakt

Henvendelser kan gjøres til rennleder marit_hareland@hotmail.com, telefon 99 55 34 02

Løyper og distanse

8-10 år: 1 km

11-12 år: 2 km

13-14 år: 3 km

15-16 år: 5 km

Kvinner junior: 5 km

Kvinner Senior: 5 km

Menn junior: 10 km

Menn senior: 10 km

Distanseoversikt for rennet.

Startlise blit lagt ut på eqtiming.

Løypekart

Løypekart 1 km

Løypekart 2 km

Løypekart 2,5 km

Tidtaking

Tidtakingen gjennomføres med Emit brikker og alle deltakere må benytte brikke. Påmeldte løpere med brikkenummer lavere enn 3977320 må enten bytte brikke eller leie brikke renndagen.

Det vil være muligheter for å leie brikke for utøvere som ikke har selv kr 50,- for 11 år og eldre uten egen brikke. Brikkeleie betales med VIPPS. For de som er 11 år og yngre, låner brikke gratis av arrangør.

Premiering

Premieutdeling for utøvere tom 10 år skjer umiddelbart etter målgang. For utøvere fra 11 år og oppover, vil premieutdeling skje inne i kafeteriaen, etter at offisielle lister er klare. Full premiering

Offisielle resultatlister vil ikke bli hengt opp, det henvises til eqtiming.

Rennkontor og kafê åpner kl 10.00

Første start kl. 12.00

Ankomst Dombås skiarena

Avkjøring fra E6 1,5 km fra Dombås sentrum i retning Trondheim. Skiltet fra avkjøring fra E6.

• Parkering: Kr 100. Betaling kun med Vipps. Kvittering vises i bilvinduet ved ankomst. Vipps nr. 135476.

Oppfølging av regelverk

• Husk fluorforbud til og med G/J 16 år.

Arena og avvikling

• WC: tilgang til toalett ved stadion.

• Startnummer utleveres klubbvis inne på rennkontoret. Lagposer med startnummer hentes av en representant for klubben.

• Klær og utstyr ivaretas av den enkelte løper ved startområdet.

• Brikkekontroll før start.

• Kiosk: Kafeteria er åpen med kafê og kiosksalg. .

• Dusj/Garderober: Dette er ikke tilgjengelig.

• Husk god håndhygiene, korrekt hosterutiner og begrenset kontakt mellom hånd og ansikt.

• Er du syk, blir du hjemme.