Velkommen til Lerøy Cup Skiskyting - Dombås

Norges Cup 5 senior
Norges Cup 4 junior
Norges Cup 3 ungdom

Dombås Skiarena, 13. - 16. februar 2020.

Arrangementet arrangeres ihht. til Norges Skiskytterforbunds konkurransereglement.

Se dombaas-il.no/nc-skiskyting for mer informasjon.

Torsdag 13. februar

• Offisiell trening

• Lagledermøte kl. 16.30 (Kafe på Dombås Skiarena)

Fredag 14. februar

• NM Normal - ungdom, junior

• NC Normal - senior

Lørdag 15. februar

• Sprint - junior og senior

• Lagledermøte kl. 16.30 (Kafé på Dombås Skiarena)

Søndag 16. februar

• NM Mix Stafett

• Stafett duo

Se fullstendig program og foreløpig tidsskjema her!

Ankomst til Dombås Skiarena

Med bil: Følg E6, til skiltet “Dombås Skiarena”, ca. 1 kilometer ovenfor sentrum.

Med toget: Ta toget til Dombås Stasjon. Stasjonen ligger i gangavstand fra sentrum. Til Dombås Skiarena er det ca. to kilometer.

Startkontigent

Startkontingent på individuelle renn konkurranser er for senior kr. 220,- (270 ved NM-øvelse) per konkurranse, for junior og 18/19 år kr 200,- (270 ved NM-øvelse) per konkurranse.

Online påmelding via www.eqtiming.no.

Frist for påmelding: mandag 10. februar kl. 23.59

Eventuell etteranmelding behandles av operativ rennjury som kan akseptere nye påmeldinger inntil start av arrangementets første lagledermøte. Jury har full anledning til å plassere etteranmeldte utøvere hvor som helst i startfeltet, og de skal heller ikke ha noe prioritet for innskytingsskive.

Etteranmeldingsgebyr på nasjonale renn er 7 x startkontingent. Ved spørsmål knyttet til påmelding, ta kontakt med rennkontor.

Påmelding stafett

Påmelding av stafettlag er tirsdag 11. februar kl.23:59. Fordelingen av stafettlag gjøres på siste lagledermøte før stafetten. Deretter blir link til påmelding sendt pr. e-post til lagleder for laget.

Påmelding NM mix stafett

Påmelding til stafett Duo gjøres på lagledermøtet lørdag.

Frist for navnepåmelding og rekkefølge i stafett er tidligst 2,5 timer etter at offisiell liste foreligger fra konkurransen dagen før.

Ved spørsmål knyttet til påmelding, ta kontakt med tidtakersjefen: Ola Tovmo - E-Post: otovmo@online.no

Lisens

Skiskytterklubbene er ansvarlige for at alle løperne har betalt lisens og gjennomgått sikkerhetsbestemmelsene. For de som ikke har betalt lisens kan man løse engangslisens på rennkontoret, kr. 70,- pr. konkurranse. Oversikt over hvem som har betalt lisens finner du på følgende link: http://skiskyting.no/no/arrangement/nyttig_informasjon/oversikt_over_lisenser/

Tidtakerbrikke

For sesongen 2019-20 skal utøveren ha kun én tidtakerbrikke og det er utøverens personlige brikke. Brikken skal ha brikkenummer 3731640 eller høyere nummer. Brikkene som har nummer under 3731640 må enten kjøpe ny brikke fra Emit i god tid før arrangement, eller man kan kjøpe/leie brikke på rennkontoret.

Husk å oppdatere brikke ID på din profil i EQ Timing. Se her for veiledning på hvordan man gjør det: http://skiskyting.no/no/nyheter/nyheter_2019/Tidtakerbrikker+sesongen+2019-20.b7C_wRbY5s.ips

Startnummer

Startnummer gis personlig til utøver etter godkjent avtrekkskontroll og sjekk av brikke ved adkomst til arena. Startkontingent for etteranmeldte skal være betalt før man får ta imot startnummer. Startnummer som ikke leveres tilbake må erstattes med kr 300,-.

Rennkontor

På Dombås Skiarena. Åpningstider:

• Torsdag: 08:30 - 16:30

• Fredag: 07:00 – 16:30

• Lørdag: 08:00 – 16:30

• Søndag: 07:30 – 15:00

Avtrekkskontroll

Avtrekkskontroll åpner 30 minutter før innskyting starter.

Overnatting og mat

Følgende steder har arrangør gjort avtale om overnatting: Se www.dombasskiarena.no

Dusj

På ditt overnattingssted.

Servering

Det er kiosk på Dombås Skiarena.

Parkering

Parkering skjer på Dombås Skiarena. Pris kr. 50 per dag. Treningsdag er det gratis parkering.

Betal gjerne med VIPPS på forhånd, eller kjøp parkeringsbevis på rennkontoret torsdagen. Søk etter nummer 586367 og betal for antall dager du ønsker å parkere.

Smøreboder, Smørevogn, Bobil

Ønsker du å bestille smørebod eller oppstillingsplass, ta kontakt med: Jon Linderud. E-post: jon.linderud@gmail.com

• Oppstillingsplass med vogn inkl. strøm kr 2.250,-

• Leie av smørebod (ca. 10 m2) - kr 5.500,-

• Bobilparkering - kr. 400,- pr døgn på Trolltun Gjestegård. For bestilling kontakt Trolltun.

Organisasjon:

• Rennleder: Kristian Sverdrup // Tlf. 916 50 100 // Epost: ksverdrup@online.no

• TD: Morten Hage og Per Ola Wæge

• Rennkontor: Gunn Sverdrup // Gunn.Sverdrup@gmail.com

• Smøreboder: Jon Linderud // jon.linderud@gmail.com

• Tidtaking: Ola Tovmo // otovmo@online.no

Velkommen til spennende dager på Dombås!