Tidligsnø og åpning om to uker i skistadion

Fredag, 25.oktober, er dagen hvor tidligsnøen skal ligge klar til bruk i skistadion. Da skal rundt 12 000 kubikkmeter snø, lagret i området siden mars, være ferdig utlagt på skiarenaen i en tre kilometer lang sløyfe. Dombås skiarena kan derfor tilby gode treningsforhold, med lite kø og topp kvalitet fra første dag på både skiløyper og skiver og fasiliteter på standplass. Vi ønsker både klubber, lag og privatpersoner som vil trene på tidligsnø velkommen.

– I 2018 registrerte vi nesten 1000 overnattingsdøgn, relatert til treningsopphold på tidligsnø i perioden 25. oktober til 10. desember. I år har flere klubber og lag allerede booket seg inn hos våre samarbeidende overnattingsbedrifter, meddeler Jon Linderud i Dombås skiarena.

For bestilling av opphold besøk oss på https://www.dombasskiarena.no/

Dombås IL og Dombås Skiarena vil ønske alle velkommen til å ta i bruk vårt flotte anlegg, og garanterer gode løyper og lite kø!

Dombås skiarena.jpg